1 Kasım 2011 Salı

Hosting ve Web Server Uzmanlığı - Sistem Yöneticisi Eğitimi



Türkiye 'de ilk defa Hosting Destek Merkezinde verilen "Hosting ve Web Server Uzmanlığı" Eğitimine katılarak;

- İster part time ister full time evinizden ya da ofisinizden müşterilerinize (şahıslar, büyük ve küçük ölçekli işletmeler, yazılım firmaları...vb) web hosting hizmeti verebilir, hazır scriptler yardımıyla profesyonel görünümlü web siteleri yaparak kendi işinize sahip olabilirsiniz.

Alacağınız bu eğitim ile temel network bilgisi, Windows/Linux (Unix) sunucu ve sunucu yönetimi hakkında gerekli tüm teknik bilginin yanında hosting ve datacenter müşterilerinin sık karşılaştığı sorunlar ve çözümleri ile ilgili gerekli tüm teknik bilgiye sahip olacaksınız.

Eğitime kimler katılabilir ?

Firmaların web teknolojileri, hosting servisleri, web sunucular ve yönetimleri konusunda detaylı teknik bilgi
sahibi olmak isteyen tüm bilişim uzmanları ve bilgi işlem yöneticileri,

Kendi hosting firmasını ya da datacenter kurmak isteyen ve gerekli teknik bilgiye ihtiyaç duyan tüm girişimciler,

Yazdıkları programların/uygulamaların çalıştıkları serverlar (sunucular) hakkında detaylı bilgi sahibi olmak ve kendi sunucu sorunlarını kendileri çözmek isteyen tüm yazılım uzmanları/firmaları,

Okurken bir yandan da part-time iş yapmak isteyen öğrenciler,

Hali hazırda bir hosting firması bulunan, işini geliştirmek isteyen firma sahipleri ve bilgilerini, tecrübelerini
arttırmak isteyen tüm teknik destek uzmanları,

Okurken bir yandan da part-time iş yapmak isteyen öğrenciler ile son kullanıcı seviyesinde bilgisayar bilgisine
sahip herkes katılabilir.

http://www.hostingdestekmerkezi.com/hosting-ve-web-server-uzmanligi-sistem-yoneticisi-egitimi/

bursa cisco eğitimi bursa eğitim bursa ccna eğitimi bursa ccnp eğitimi Bursa CCNA Bursa CCNP bursa sistem uzmanı bursa sistem uzmanlığı eğitimi bursa sistem uzmanlığı bursa bilişim eğitim bursa server eğitim bursa hosting eğitim bursa sunucu eğitim bursa web server eğitim